۳۰ دقیقه اسکیت سواری، ضربان قلبی با دست کم ۱۴۸ ضربه در دقیقه فراهم میکند؛
به قول دکتر کارل فوستر در دانشکده پزشکی ویسکانسین، اسکیت سواری نسبت به دوچرخه سواری و دویدن سودمندتر است به دلیل اینکه برای ساختن عضلات لگن و ران اساسا آسانتر و طبیعی تر است. بر خلاف دوچرخه سواری، اسکیت عضلات همسترینگ را توسعه میدهد و بر خلاف دویدن، اسکیت فعالیتی کم فشارتر است؛
“دلایل اصلی کج شدن اسکیت در پای اسکیت سوار”
۱٫ ساییده شدن بیش از حد یک سوی چرخ؛
۲٫ تنظیم نبودن فریم؛
۳٫ محکم نبودن بندها و فیکس ها؛
۴٫ جنس نامناسب بوت؛
۵٫ داشتن ناهنجاری های زانوی ضربدری و پرانتزی و انحراف (پرونیشن) مچ پا؛
۶٫ تکنیک پایه غلط.
“روش های اصلاح مچ پا”
۱٫ استفاده از اسکیت استاندارد؛
۲٫  اصلاح تکنیک؛
۳٫ تنظیم فریم متناسب با ویژگی های ساختار آناتومیکی هر فرد (برای مثال: برای افراد دارای زانوی ضربدری نیاز است تا فریم داخل تر تنظیم شود)؛
۴٫ جابجایی یا تعویض به موقع چرخ ها؛
۵٫ تنظیم به اندازه مناسب بندها و فیکس ها.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

1 × یک =

فهرست