هدف شما در اسکیت، مشخص کننده نوع رویه اسکیت، بلبرینگ و نیز سایز چرخ ها است، برای مثال اگر هدف شما انجام حرکات نمایشی، مانور و پرش ها باشد، رویه هارد و چرخ های سایز ۸۰ میلیمتر به پایین و بلبرینگ ابک ۵ به پایین مناسب است؛ اما اگر هدف شما افزایش سرعت و یا فیتنس است، اسکیت های سبک تر با رویه سافت، چرخ های ۸۰ تا ۱۰۰ میلیمتر و بلبرینگ ابک ۵ به بالا مناسب تر است؛

۲. وزن و هیکل شما؟ اگر وزن بالا و یا هیکل درشت دارید، اسکیت های هارد با فریم های پلاستیکی و یا فلزی آلیاژی محکم مناسب تر است ولی افراد دارای وزن سبک و هیکل کوچک، از هر دو نوع اسکیت یا فریم میتوانند استفاده کنند؛

۳. سطح مکان آموزش یا تمرین: در محیط های آسفالت یا زِبر، چرخ های با سختی ۸۴ به بالا و رویه هارد مناسب است ولی برای محیط های پارکت یا آسفالت رنگ شده، چرخ های با سختی ۸۴ به پایین و رویه سافت مناسب تر است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

5 × 4 =

فهرست